1. leht 1-st

segane kohanimi?

Postitatud: Laupäev 19. Märts 2011, 16:42:03
Postitas Forsteriana
ei saa aru, mis kohas too Pluum Jaan, körtsi Jüri p sündinud on? Aravuse? Arbavere? Mismoodi teie sellest nimest aru saate?

Re: segane kohanimi?

Postitatud: Laupäev 19. Märts 2011, 17:22:03
Postitas HelleMai
Linki ka? :wink:

Re: segane kohanimi?

Postitatud: Pühapäev 20. Märts 2011, 12:19:03
Postitas Forsteriana
sry :) kõige olulisem ununes!
Link: http://www.ra.ee/dgs/browser.php?tid=40 ... c48dafe388" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: segane kohanimi?

Postitatud: Pühapäev 20. Märts 2011, 12:30:03
Postitas merele106
Pakun, et sinna on kirjutatud Arwel., mis võiks olla Arvila küla (asub Mäetaguse vallas).

Merle

Re: segane kohanimi?

Postitatud: Pühapäev 20. Märts 2011, 18:48:03
Postitas jussK
Ilmselt Arvel (Kiekelis) on sinna kirjutadud, iseasi kas ta on Arvelis või Radowal sündinud , igaljuhul Kiekelis
Personaal raamatus on antud sünniaastaks 1790, sama räägib ka surmameetrikasse märgitud vanus,(surmameetrikas on sünnikohaks lihtsalt Kiekel)
surm: http://www.ra.ee/dgs/_purl.php?shc=EAA. ... 8,618,56,0" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja 1790 leiab Kõrtsi Jüri poja Jaani küll:
http://www.ra.ee/dgs/_purl.php?shc=EAA. ... ,462,107,0" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga see pole see, tollane kirjutaja on asjad sassi ajanud ;)

1858 revisjonis on siin:
http://www.ra.ee/dgs/_purl.php?shc=EAA. ... 3,484,63,0" onclick="window.open(this.href);return false;
1850 siin ja sealt loeb kust tulnud:
http://www.ra.ee/dgs/_purl.php?shc=EAA. ... ,790,130,0" onclick="window.open(this.href);return false;
1835 nimeraamat:
http://www.ra.ee/dgs/_purl.php?shc=EAA. ... ,588,145,0" onclick="window.open(this.href);return false;
ja aasta varem e. 1834 revision kust näeb et Kiekelist tulnud :
http://www.ra.ee/dgs/_purl.php?shc=EAA. ... 1,852,98,0" onclick="window.open(this.href);return false;
1816 revision:
http://www.ra.ee/dgs/_purl.php?shc=EAA. ... ,536,167,0" onclick="window.open(this.href);return false;
1811 revision kust näeb et Jürri on Radowast tulnud Arvelisse (mõlemad siis Kiekelis)
http://www.ra.ee/dgs/_purl.php?shc=EAA. ... ,423,120,0" onclick="window.open(this.href);return false;
ja leht tagasi ongi näha kust Jürri tuli:
http://www.ra.ee/dgs/_purl.php?shc=EAA. ... 9,580,97,0" onclick="window.open(this.href);return false;
ja lõpuks 1795 revision:
http://www.ra.ee/dgs/_purl.php?shc=EAA. ... ,804,127,0" onclick="window.open(this.href);return false;

Revisioni järgi vanust arvestades leiab Jaani arvatava sünni ehk siit:
http://www.ra.ee/dgs/_purl.php?shc=EAA. ... 6,469,97,0" onclick="window.open(this.href);return false;

ja mõned õed-vennad ka:
Marri:
http://www.ra.ee/dgs/_purl.php?shc=EAA. ... 0,424,89,0" onclick="window.open(this.href);return false;
Maddis:
http://www.ra.ee/dgs/_purl.php?shc=EAA. ... ,478,154,0" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: segane kohanimi?

Postitatud: Esmaspäev 21. Märts 2011, 18:49:03
Postitas Forsteriana
Tänan Juss! Ise otsisin vastet mois.ee vahendusel, aga ei leidnud midagi :) Pole eriti osav vanades dokumentides surfamises. Suured tänud :)